tisdag 1 februari 2011

Uk och uppdatering



Hej igen! det har blivit en lååång paus i mitt skrivande, vet inte varför, men kanske jag bara har haft det väldigt bråttom med skolan och inspirationen har inte funnits för att skriva :P. Men nu ska jag skriva igen! Januari har gått som i ett huj, just började jag skolan efter jullovet och nu är det redan Februari, snart är det ju vår!!
Föregående helg var jag på U(ngdomens)K(yrkodagar) som ordnas varje år i slutet av jaunari på Lärkkulla i Karis. Det var jätteroligt, många givande diskussioner och många nya ansikten. Detta var mitt 3 år med som ombud från Åbo, och jag tycker att uk bara blir roligare med åren, orsaken? kanske man tycker att diskussionerna och plenumen verkar intressantare och man är själv mera involverad i vad som händer inom kyrkan, det är ju alltså vad uk går ut på ;).
Sen fick jag inspiration och intresse för att vara årets programvärd på Hd tillsammans med någon annan! vad tycker ni, har jag tilräckligt med "stage-persona" att stå inför 900 personer och presentera hd?
till sist några bilder från uk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar