lördag 5 februari 2011

sjuk... igen!

är nu för andra gången denna vinter sjuk, typ för 3 veckor sen hade jag öroninflammation och världens snuva, nu har jag världens hosta och snuva, i och för sig brukar jag ha snuva varenda vinter, så fort det blir miunsgrader :P. Vad kan man göra då man är sjuk, inte så mycket, bara att gå till butiken känns som att springa ett jäkla maratonlopp :O. Men det som man kan göra är att: 1. sova 2. se på film/tv 3.dricka varmt och 4. ha sin mamma o gå till butiken och köpa en massa "sjukmat" för att föräldrarna tycker så synd om en ;).
Men jag hoppas verkligen att jag inte mera blir sjuk denna vinter, är ganska trött på att vara sjuk :P. Jag tänkte sätta upp en musikvideo som beskriver min lördagsfeelis idag :),hoppas ni gillar den!

ha det gott
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar