tisdag 8 februari 2011

störande skola

vet ni vad? jag är väldigt störd på skolan jag går i för tillfället! för det första har vi endast 3 dagar/vecka för att de resterande "lediga" dagarna skall användas till självstudier!! men vad gör man om det inte finns något att göra? jobba? sova? gå på stan? för det andra tycker jag att lärarna stressar mycket över vissa saker,som t.ex. vår praktik i april, egentligen ville de ju veta ren i december var vi skulle vilja praktisera och nu är det två månader kvar och de skulle vilja veta om alla har fått en praktikplats :P, stress!!
för det tredje,lektionstiderna!!!!(aah) att börja kl 13 är såå genom frustrerande och irriterande för att sedan nästa dag börja t.ex. 8.30 tala om opp fuckad dygnsrytm! :O
och så här håller det på hela tiden för att vår läseordning byter varje vecka, så varje vecka får man förbereda sig för överraskningar :P.

såhär tycker jag om min skola för tillfället!!! hoppas det snart blir bättre!

det sku bli ett kort inlägg,men när man har något att säga så kan det bli långt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar