måndag 7 april 2014

In a world like this I got you...

Hej! Vardagen rullar på för mig, jag har ett jobb som jag trivs med, jag träffar mina kompisar och jag ser framemot våren och sommaren, allt låter alltså bra :). Och det är också bra, jag känner mig bra, inget extra bara att just nu känns det bra(förutom att jag har ont i magen). Varför jag skriver om hur jag mår är något jag tycker alla borde göra, alltid nu som då, som för att bekräfta att man faktiskt lever och känner. Det behöver inte betyda att man behöver skriva om alla sina sorliga dagar, skriv hellre om de glada dagarna då du känt något extra inom dig. Ibland känner jag mig tom inombords, som om jag inte fanns, som om ingen såg mig eller visste att jag existerade, men då brukar jag göra saker som får mig att fyllas inom mig. Här kommer en liten lista på saker som jag brukar göra:
- lyssnar på min favoritartist/artister, de har många låtar som piggar upp mig
- ser på en bra film/ tv-serie på nätet, även fast det inte händer på riktigt kan man alltid fantisera ;)
- hänger med mina vänner
- går ut i naturen, havet och den blåa färgen brukar ge mig kraft
- tar med min kamera och fotar något fint :)
Vad brukar du göra? Det här eller något helt annat?
Ha en skön början på veckan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar