torsdag 24 april 2014

10 songs that have touched my heart

Hej! Hittade en sån här grej på facebook, där man ska skriva ner 10 låtar som har berört en mycket. Eftersom ingen har taggat mig och kommer säkert inte att göra det, tänkte jag göra en egen lista här på bloggen istället. Det är svårt att lista 10 låtar, jag skulle kunna sätta dit 10 låtar av mitt favoritbänd för alla deras låtar är sådana som berör en på ett eller annat sätt, men jag ska försöka vara kreativ och komma på olika låtar. Here we go!
1. Backstreet Boys- Shape of my heart
2. Brian Littrell - Angels and Heroes
3. Daughtry - September
4. Alexandra Burke - Halleluja
5. Backstreet Boys - Safest place to hide
6. Jay Z&Justin Timberlake- Holy Grail
7. Backstreet Boys - Show`em (what youre made of)
8. Chris Medina - What are words
9. Aj Mclean - London
10. Lion King(Simbas pride) - We are one
+ Daughtry - Start of something good :) och ännu 30 seconds to mars - City of angels
Vilka är dina 10 låtar som har berört dig/ditt hjärta extra mycket?
https://www.youtube.com/watch?v=4eh2cHEhI94
https://www.youtube.com/watch?v=nJzBcKM3ZIE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar