fredag 28 februari 2014

T.G.I.F!!

Tack och lov är det äntligen fredag! Första arbetsveckan över på dagiset, tungt har det varit men mycket roligt att få lära känna alla barnen :). För er som kanske inte vet så har jag alltså fått ett 3 månaders vikariat på ett dagis nära var jag bor, och i maj tar det slut. Jag är i en grupp på 22 barn mellan åldern 3-5 år och de är alla så ljuvliga även fast de är lite( hur mycket som helst) livliga och högljudda! Mina öron ringde efter första dagen och jag satt hemma och för första gången på länge njöt av tystnaden :). Så med andra ord, jag trivs bra, jag tycker om mitt jobb och kommer säkert att gråta en tår när det blir maj och jobbet tar slut, men sen är det ren sommar och andra äventyr väntar!
Och för att spamma er med lite backstreet boys, det är 1 vecka kvar till konserten!! jag kan inte vänta, har väntat sen december då biljetterna kom till salu och nu är det ännu 7 dagar kvar, men sen ska jag njuta!! Avslutar inlägget med ett par tulpan-bilder, ha en bra helg allesammans :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar