tisdag 11 februari 2014

Show me the meaning of being lonley...

Hejsan!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, nå nej jag vet precis vad jag ska skriva om! Nämligen om ca 3 veckor blir det dags att sätta sig i en bil, köra till Helsingfors, hitta en bra plats i Hartwall Arenan och njuta av den bästa gruppen någonsin, Backstreet Boys!. Den 7.3 kommer de äntligen till Finland efter ett par års paus och jag är så glad att få se dem live!!. Ni har säkert också era favorit artister och gör inget annat än lyssnar på deras musik hela tiden, och följer med dem hela tiden och att se dem live är det roligaste, åtminstone för mig. Nu sitter jag hemma och väntar på att det ska bli den 7.3.men före det ska jag på en arbetsintervju till ett dagis, hoppas det går bra och att jag får snart ett jobb. Att sitta hemma är ganska tråkigt, i början är det ganska skönt att bara koppla av, men efter en tid blir det tråkigt. Så hoppas att arbetsintervjun går bra :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar