lördag 5 januari 2013

Day 4 och annat

Den fjärde saken som man ska skriva om i detta challenge, är ett favoritminne med/av Bbs. Eftersom jag inte har träffat dem face-to-face, så får mitt minne bli konserten från 2009 i Helsingfors,som hette "This is us" då jag efter flera års lyssnande på deras musik råkade se att de kommer till Finland, tog det inte många minuter för mig att köpa biljetter och vänta på konsertdagen :). Men om jag skulle få träffa dem, skulle det nog vara det bästa minnet någonsin! Annat som pågår än att jag gör denna challenge varje dag :P, nå på måndagen börjar skolan vilket betyder att jag har ett år kvar på Novia och om allt går bra borde jag ha mina socionom-papper i december! Nå det är ännu långt dit och så mycket kommer att hända där emellan, så det är nog bäst att bara ta en dag i sänder och se vad som händer(hej de rimma ;)). Ska ta det lugnt och bara chilla resten av dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar