tisdag 29 januari 2013

Back again :)

Hej! Hade ju tänkt att schemalägga 2 inlägg men det blev bara 1, så nu tar jag och skriver om tre challengen för att hinna få det gjort innan januari tar slut :). Så vi börjar med dag 24 som heter "bsb song with the most plays in iTunes", lätt som en plätt för det är nämligen följande sång: Drowning som jag lyssnat på 57 gånger, låten är från 2001 och är en av deras bästsålda singlar. Dag 25 heter "favorite bsb gift", eftersom jag inte direkt har fått något av bändet, så kan jag inte säga vad som är min favorit, men favorit skulle nog vara ett fotografi med deras autografer :). Och sist om dag 26 som går under titeln "favorite bsb tour" och det får bli deras senaste tour som gick under namnet "This is us" eftersom de kom till Helsingfors och jag fick se dem live :) och jag hoppas så att de kommer på nytt! Nu var detta allt denna gång, mer kommer imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar