lördag 10 november 2012

Höstdagarna 2012

Hups, det var ju meningen att jag skulle blogga o uppdatera direkt efter att hd tagit slut men det har kommit så mycket emellan att jag hinner nu först, så det kan hända att det blir t.om. två uppdateringar, så mycket har hunnit hända! Nå det sista först, en vecka sen hd och det var härligt som vanligt :) roligt att se nya ansikten, bekanta, alla ungdomar från Borgå och många fler :). Stället vi var på var också fint, Toijala ganska likadant som förra året Lempäälä, men kanske ändå lite mysigare, så där mer "hd-feelis" så hoppas vi får komma dit nästa år igen :). Direkt efter hd på söndagen hann jag typ vända hemma för sen var det dags att fira min gudmors dotter och efter det var vi ännu till graven och tände ljus och sen kunde man ta det lugnt. Denna vecka började praktiken för min del, jag kommer ännu att vara 5 veckor i ett högstadie här i St.Karins med en jopo-klass och följa med den, det har varit intressant hittills och intressantare kommer det säkert att bli. Sen är det ju snart jul, typ om en månad! hur går det alltid så snabbt, ibland skulle jag bara vilja trycka på paus och spola bakåt ett par år och leva dem på nytt.. eller ha ett par veckor i slowmotion, hur kul skulle det inte se ut? Men nu ska jag färga färdigt mitt hår o sen ta det lugnt hela kvällen, ha en skön kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar