torsdag 1 november 2012

Everybodys got what it takes on the inside

Hejsan! Så var det då november och då kan man ju undra sig att vart försvann Oktober? Så mycket hände igen under månaden att det gick så fort, men så är det väl alltid och jag tycker att speciellt nu då jag studerat har hösten varit väldigt stressig och mycket har hänt under en kort tid. Men som tur är det Hd på helgen och då får jag lämna skolan för en liten stund och bara vara, träffa kompisar och ha det kul ett par dagar. Sen på måndagen börjar praktiken! :) det kommer att bli kul,även fast det är en kort praktik så kommer jag säkert att lära mig mycket nytt. Så före avfärden till Toijala, gäller det att packa... och sen imorgon börjar det! :) Uppdaterar eventuellt imorgon ännu men sen först efter hd om hur det var :) så tills dess, ha det bra!
(en bild från förra året med kompbändet från åbo :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar