måndag 1 oktober 2012

mera BSB och lite update :)

Hej igen! Har inte hunnit skriva på en lång tid, men så kan det bli ibland! har nog hela tiden funderat på att skriva men inte kommit på vad jag skriva om :P men nu vet jag, mera info om det bästa bändet :) Denna gång om en av medlemmen, dvs Brian Littrell. Brian Littrell kom med i bändet via Kevin som är hans kusin och som ville ha en femte medlem som kunde sjunga de högre stämmorna. Brian föddes 20.2.1975 i Kentucky, är gift med Leighanne Wallace som han träffade på en av deras musikvideon, "as long as you love me" och de gifte sig 2000. De har ett barn, en son Baylee(typ 5 år). Förutom att ha medverkat i Backstreet Boys har Brian även gett ut ett soloalbum 2006 som består av kristna låtar. Orsaken varför jag valde att skriva om Brian, är att 1. han är bara för underbar 2. hans sångröst är så vacker och alltid ren, även live då jag såg dem i Hesa-09 3. han verkar alltid på gott humör och verkligen tror på allt han gör, musiken, familjen, hans tro. Lyssna någon gång på deras musik och speciellt på Brians röst, man vill bara smälta bort :)(åtminstone jag). Annat som är på gång, på onsdagen ska jag åka till Piispala för att delta i rådplädningsdagarna för barn- och ungdomsarbetsledare(långt!) och träffa en massa typer från hela Borgå stift, det tar slut på fredan och sen är det c 18 och helg! Shit vad veckan kommer att gå fort! :P Sköt om er och ha en bra vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar