fredag 12 oktober 2012

Fallen Angel

Hej! Vet ni de där dagarna då allt går åt h**vete, som en snöboll som bara blir större och större, en liten sak som sen i slut ändan gör att allt man gör och tänker och planerar skiter sig. En sådan dag hade jag igår, det började bra på morgonen men under dagen blev det bara värre och värre och när skolan äntligen var slut för dagen ville jag bara stänga in mig i ett mörkt rum och skrika in i en kudde tills luften tog slut. Det skulle ha varit bra att göra, men istället gick jag till c 18 och avreagerade mig på alla där istället som inte hade något med saken att göra men fick då min aggression över sig :P, det var kanske dumt gjort men skönt att bara få avreagera sig :) Nå idag har jag ju sen haft en bra dag utan någo desto större problem, hoppas det håller i sig under helgen :) och att jag tar nästa vecka emot med öppna armar :) låter som en bra plan :) Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar