onsdag 2 maj 2012

Inlägg nr 100! :D

Hej! Inlägg nummer 100 på min blogg kommer här :). Ja vad ska man skriva om? så mycket har hänt sen mitt senaste inlägg. Jag var på hjälpisweekend nr 2 till Karijärvi med 40 blivande hjälpisar för Borgå och hade det mycket roligt under hela helgen. Sen på måndagen var det valborg, som för första gången inte firades på Vårdis i Åbo utan i Borgå, vi hade vår egen fest på uv med mycket mänskor, god mat och roligt program (singstar) och det var roligt, tyvärr kommer det inga bilder än, först då jag får tag i en kabel till min kamera, men de fixar sig nog snart :). Och på tal om något annat, det är endast 5 veckor kvar av min praktik här i Borgå, det kommer att gå jätte fort :P men jag ska njuta varenda en minut av det som är kvar :) Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar