söndag 20 maj 2012

En skön lång helg

Hejsan! Har som sagt spenderat en skön lång helg hemma i Åbo för att samla åt mig krafter till min sista praktikvecka i Borgå, en vecka sen tar det slut. Det har gått så super fort de här sista veckorna och mycket har jag oxå gjort och varit med om, det är ganska synd att lämna stället och alla människor som jag fått lära känna :P, nå kanske man träffar dem på HD eller liknande ställen :). Men nu under helgen har jag oxå gjort mycket, varit till Ikea, sett på Zindys hundvalpar, träffat kompisar på stan, "planerat" studentfest och idag ska vi ännu åka en sväng till landet för att kolla läget. Och på måndagen ska jag ta mitt pick och pack för att sista gången åka till Borgå. Och sen har jag en vecka "ledigt" innan sommaren, och den veckan går nog snabbt förbi :) men mer om det senare, ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar