fredag 2 december 2011

Still waiting for the snow to fall...

December, den officiella vinter månaden, då det "vanligtvis" brukar vara -10* och tjockt med snö på marken. Och vad är situationen nu, grått, grått och grått. För ett år sedan var jag på väg till Lanzarote för att fira min 20 års dag och njuta av värmen och i år blir jag så avundsjuk på de som får åka iväg från detta kalla gråa land och till värmen,suck :P.
Och tänkt om 5 dagar fyller jag 21! hur ska jag spendera mina sista dagar som 20 åring var det nån som frågade mig, ja hur? med att åka på hw och låtsas vara tonåring för ett par dygn för att sedan kom tillbaka till vardagen. När blir man vuxen? Inte ännu ialla fall, det tar nog många år innan jag känner mig som en ansvarsfull vuxen :P.
och ja, jag ska tjata, JAG VILL HA SNÖ!!
xoxo,Linda ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar