söndag 18 december 2011

Christmas is coming your way

Det är julafton om mindre än en vecka och jag saknar ännu också min julfeelis, den har inte ännu heller kommit, o jag tror mest att det beror på det urtråkiga gråa dystra vädret :( ingen snö, ingen ordentlig jul tycker jag åtminstone. Dessutom har jag ännu inte köpt några julklappar, men nästa vecka ska jag köpa dem o packa in dem passligt till julafton. Vad köper man t.ex. åt sin mommo eller åt sin mammas pojkvän som man känt i ca två år? Ideér?
Förresten en sak till, på fredagen hade vi en jättefin konsert åt Jonne i cafe18, vi kom ihåg honom via minnen, via sånger samt bilder och korta videoklipp, som påminde oss alla att aldrig någonsin glömma bort honom, för det är minnena som håller honom kvar i "liv" hos oss <3.
Ha en skön jul och sköt om er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar