fredag 16 september 2011

Varför just du?

Fick igår ett mess av en kompis att en av våra närmaste kompis har omkommit i en motorcykelolycka och att vi ska hålla en minnesstund för honom idag på c 18. Min första tanke som kom då jag läste detta, var att det kan inte vara sant, att han har nog överlevt och ligger på sjukhus, men då jag öppnade facebook i morse och läste allas statusuppdateringar slog det mig,och det slog mig hårt, han är på riktig borta och finns endast i våra minnen.Jag minns honom som en glad kille,som alltid ställde upp för alla,var snäll,vänlig,social,ja allt man bara kan vara för att ha så många kommer ihåg honom, och nu känns det bara så tomt innanför,en stor bit av ens själ for med honom upp till himlen :(.
Vi kommer alltid att minnas dig,Jonne RIP <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar