onsdag 13 mars 2013

"mars och april har knopp i håret"...

Tja, Vad kan man egentligen säga, ingen vår ännu i alla fall, snön ligger tjockt på marken och de senaste veckorna har det varit iskallt ute. Men en positiv sak med att det är mars månad, solen lyser där ute och ger mer energi, eller så känner jag mig, att jag har mer energi nu, än för ett par veckor sen då det var grått hela dagen. Och en annan bra sak med att det är mars månad, snart blir det vår och sen följer sommaren :). Och mitt skrivande går oxå framåt, eller så säger jag åt alla och faktum är att jag inte skriver lika mycket som jag egentligen borde, nå kanske jag imorgon får inspiration till att ens skriva lite mer, vi får se, det är ju BARA 1,5 månad kvar tills det ska vara inne,så ja menar ingen panik lixom! :) avslutar med att lägga upp några soliga bilder :) ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar