måndag 2 juli 2012

Det här med sommarjobb

Hejsan! ja som rubriken säger, så det här med att ha sommarjobb är inte det enklaste och inte alltid heller det roligaste. Nåja jag får ju vara nöjd över att jag har ett jobb över sommaren, men det är inte det jag hade hoppats på. Jag hade seriöst letat efter sommarjobb sedan i början av februari och ännu i mars och skickade in massor av jobbansökningar och hoppades på det bästa, nå det gick som det gick alla svarade att "tack för din ansökan, men tyvärr.." osv :P jätte kul med andra ord. Det sista jobbet som jag sedan tog emot var att jobba som telefonförsäljare. Det går då ut på att försöka få människor att beställa tidningar via telefonen, kul då man lyckas sälja och får pengar för det men inte så kul då du går en hel dag utan att lyckas sälja. Nå som tur är det endast 1 månad kvar och sen har jag sommarlov, skönt :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar