måndag 23 april 2012

"Dumt huvud, får kroppen lida"

Hej igen! Vilken helg, fylld med program från morgon till kväll, och det beror på att jag varit på hjälpisweekend i Åbo och fått höra en massa om skribaförnyelsen och valt vilka läger jag ska åka på sommaren och sedan gjort en massa annat. Som kanske rubriken säger, har jag gjort ett par saker utan att tänka, som t.ex. att lära ut ett kortspel som inte slutar bra och att man har ont i armen ett par dagar efteråt :P. Nå ja, gjort är gjort och nu spelar jag det inte på en stund igen... Men det var jätteroligt att vara i Åbo träffa kompisar, se stan, njuta av vårvädret och sedan åka till Borgå med nya krafter. För nu är det bara ca 6 veckor kvar av praktiken och dessa veckor ska jag ta in allt av både praktiken och Borgå och fara härifrån med ett bra minne :). Så njut av våren och sköt om er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar