onsdag 26 oktober 2011

vart tog oktober vägen?

Nu har det igen gått alldeles för länge sen jag senast skrev något nytt om vad som på gått i mitt intressanta liv ;). Vi går igenom det snabbt, förra helgen var det Åkas årsfest på Svenska Klubben, jätteroligt,god mat, intressanta människor och att bara få släppa loss för en kväll :) Följande dag var det Silliz på D`åka och "dum" som jag var hade gått o lovat att jag sku jobba :P(hade sån krabbis et voi huhu :P) men bra gick det :). Det var roligt och gick ganska galet till vilket resulterade i att på söndagen var jag fullkomligt utpumpad och slut så jag tog det lugnt hela dagen :). Nu inkommande helg är det Halloween! men det blir nog ingen utgång för mig,ska bara fira hemma för sen nästa helg är det HD!! Som i år ordnas i Lempäälä, blir intressant att se hur stället ser ut och om det är bättre än Sampola.
Tänkte avsluta med att lägga upp en låt som snurrat i mitt huvud de senaste veckorna, den är härlig och får mig att minnas många saker <3
Sök upp Daughtrys September på Youtube och njut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar