söndag 5 december 2010

1 dag kvar!!


imorgon bär det av till Lanzarote!! och som jag har väntat, ända sedan vi bestämde oss för att boka resan och bekräfta den :). har spenderat hela veckan med att vara nervös, fundera på allt som ja tar med och såklart packat och packat :) nu börjar snart allt vara klart och imorgon far flyget från Hesa-Vanda 9 på morgonen!!
i går var oxå en rolig dag eller kväll, jag firade min 20-års dag lite i förväg med god mat och gott sällskap på Amarillo :) det var jätte kul och vi kom ihåg en massa fina minnen som vi upplevt tillsammans speciellt med dom som känt mig sen jag var 6 år!

nu ska ja fortsätta packa,tänka på solen i morgon och gå o lägga mig tid,väckning kl 4 imorgon!! :P

ha en skön vecka i kalla finland o vi ses om 1 vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar